Blandat shit.

Så i lördags klippte jag mitt hår. Jag blev ganska nöjd faktiskt vilket jag inte blivit på väldigt länge så det var ju bra. tyvär blev det inget färgande men kanske nån annan gång. Sen så hittade jag ett par FAN så fina skor på rean på topshop när jag var och shoppade (ingenting den dan) med Ellen, som jag bara blev tvungen att köpa och en väldigt läckert (ja jag använde ordet läcker :P) hårband med en STOOORrosette, tyvär kostade den 400 spänn, så den fick vara kvar i affären. Ellen hittade så klart också något. En väldigt unik klänning på Beyond Retro som hon vill ha, och så klart.. strumpebandet (GRRR) som hon skulle "gömma" för alla, och kastade upp det på en hylla INEGN når! En applåd för Ellen och hennes blonde moments. JUSTE! i fredags så gick Patti och jag och köpte extentions, färg.. rosa! SUPRISE! Ja juste Jag har köpt ROSA extentions. Och för några veckor sen när Anna och jag skulle leta jobb så skulle hon snurra runt en "Pole" med en massa skyltar på och lyckas göra nått som bara skulle kunna hända Anna... Jo medans hon snurrade så Lossnade "the pole" från marken och landade högt och ljudligt på den hårda betong marken! Roligt roligt. Önskar att jag hade hafft min kamera med mig så att jag kunde ha filmat det.
Jaja men idag hade vi maths nationals, det gick nog inge vidare, MEN jag försökte iallafall, och det får lov att räcka även om jag görmodligen får IG. En annan sak som jag kommit på är helt GUDOMLIGT är varm choklad med baileys och två hals tabletter (dom med munken på framsidan), SHITGOTT! jag rekomenderar, men ta inte för mycket baileys i bara.

Tills nästa gång ha det bra.
Här e en bild på Mig med mitt nya hår, Rosetten som jag inte köpte och mina nya skor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0