New Year

Ny År:  Under ny år så var det inte så mycket som hände, Jag och en kompis va hemma hos mig kollande film och tv, och drog sedan ner till humlegården till 12 slaget för att titta på fyvärkerierna. Det var väll helt ok, inte så jäkla roligt men ändå tillräkligt roande. Så det var mitt nyår, inte så speciellt.

Allmänt:  Så dom som har kännt mig dom senaste 2-3 åren, vet att jag lätt blir uttråkad och har därför ändrat hårfärg många MÅNGA gånger. Jag har gått från blondt, till brunt på underhåret, till brunt, till blondare, till brunt, till lila, till orangt, till blondt, till brunt till blont igen, och nu så har jag ännu en gång bestämt mig för att färga en ny färg. Den här gången ska det bli riktigt mörk brunt eller svart, och Elin ska kanske få klippa till håret, så vi får see hur det här slutar. (jag kommer att lägga upp bilder på hur det var och hur det blev). På måndag så kommer Anna och jag ska gå och leta jobb, jag tror inte att det kommer gå för bra men hoppas att det kommer att löna sig för oss. Min CV är inte så bra eller detaljerad men det kan man ju ändra, så att det kanske går bättre :P. Lovet är ju slut nu och man kan inte längre sitta och slappa. Tills på torsdag ska jag skriva en essay om Kinda-Tibet och jag har ingen aning om vad jag ska skriva om det men det löser sig nog på något sätt.

Youtube spaning:  På senaste tiden har jag hittat en massa bra låtar på youtube, några av dom är: Katy perry - Simple, Miley Cyrus - Simple Song, Saosin - You're Not Alone men den BÄSTA låten jag råkade stöta på när jag var på youtube var: The Scene Aesthetic - Alvin Maker's Greensong. Den är så otroligt bra, en sån låt som jag kan lyssna på om och om igen utan att tröttna (så mycket :P). Jag tycker att texten i låten är väldigt fin, och ärlig på något sätt.

Veckans hit:  Den här veckan har jag inte hafft sån koll på vilken låt som har spelats mest runtom, så jag får ta och hålla bättre koll nästa vecka så att jag inte missar något.

Film:  Under lovet så gick jag och såg YesMan (Jim Carry) Jag tyckte att den var ganska bra och lagon roande. En film som jag vill se är BrideWars den verkar väldigt roande men samtidigt en sån film man går och ser med sina tjej kompisar, men som man kan tvinga med kill kompisarna att se. Men den film jag verkligen ser fram imot att se är Bolt (en teknad/animerad film), lite barnsligt kanske men den värkar så rolig och gullig.

JUSTE!:  Den här veckan fick jag också en liten shock när jag gick in i ICA:n nära där jag bor och såg... SEMLOR!!! Så jag köpte två paket (ett paket innehåller 2 semlor), innom två dar hade jag ätit 3 semlor. Det är ju så gott!
SEMEL LOVE!!!

God fortsättning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0