Hey there, i like your hair XP

Äntligen är det dags för mig att klippa mig igen. Det var ett halv år sedan jag klippte mig senast så det är på hög tid att jag klipper mig nu. Så jag har kommit fram till att jag fortfarande är inne i hela Emo/scene kid looken, och därför ska jag klippa kort snedlugg, lager och tunna ut underhåret, och efter det så har jag bestämt mig för att färga håret mörkt men jag vet inte om det ska vara riktigt mörk brunt eller svart (kommentera gärna vad ni tycker [Tippan jag vet att du är helt emot det :P] även om det inte är fler än kanske 3 personer som läser den här bloggen). Men mina föreldrar vet inte om min lilla onda plan att ändra mitt "vackra" blonda "hårsvall" till svart/brunt "expressive" hår XP. Så jag längtar tills jag får se deras reaktion, (ungefär så som min pappa's min såg ut när jag kom hem med brun/lila hår hoppas jag). Men vi får se hur blir. Sen så ska Patti och jag leta efter Coontails extensions att ha i vårat hår för att complete våran "look" as scene kids (XP) cause we're cool liek that yaoww =P. Så jag LÄNGTAR tills på lördag. jag lägger nog upp lite före och efter bilder sen, tills dess, ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0