Jahaja..

Så satt man i sitt rum och gör ingenting... vad händer då? Jo jag blir uttråkad och tjejigare än vad jag är i vanliga fall. Så jag startar datan, öppnar iTunes och letar upp några catchy låtar... vilka låtar blir det kanske ni undrar. Jo låter av t.ex Miley Cyrus, Selena Gomez, Ashley Tisdale, Hilary Duff etc. Jo då jag skämms, men hey dom sätter sig på hjärnan och är hoppvänliga. Så nu sitter jag här och sjunger med till Miley Cyrus låten 'See you again' och nja.. jag känner mig ganska så blond, men jag känner mig även ganska lycklig på något underligt vis. har ingen aning om varför... Just idag på halloween så skulle jag har kunnat ha varit på Simpleplan konserten men nej, det var för dyrt. Några av dom jag känner gick på deras konsert men inte jag, nej jag skulle vara hemma och lyssna på tjej låtar, men vad gör man. Nästa år då FAN ska jag inte sitta hemma hela dagen! :P Men för dom som också har såna här "Fjolliga" dagar. föreslår jag att ni laddar ner Selena Gomez låt 'Tell me something i dont know'. Väldigt studsig och glad. Enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0