Hur gör man?

Efter en ganska så kort dag (eftersom jag vaknade runt två på dagen pga den sena kvällen) så sitter man vid sin dator igen. Oh joy. Men jaja, nu sitter jag här ialla fall och funderar hur jag kan ända uplägget på denna blogg. kanske fixa någon snygg bakgrund eller så. Men tyvärr har jag ingen aning om hur man gör och får ta och vänta tills någon som är tekniskt begåvad förklarar vad jag ska göra. Tills dess får jag väll bara sitt ahär och fundera tills min lilla hjärna inte fungerar lika bra längre :P. Att ha en blogg är ju inte igentligen så svårt men vad ska man igentligen skriva? och hur fan sätter man in sina bilder? XP  Jag kommer nog på detta någon gång.. men inte än på ett tag, jag tror mitt "lack of intelligence" beror på mitt "lack of sleep" så jag hoppas att jag snart kommer att få tillräkligt med sömn för att förstå vad som behöver göras.


Kommentarer
Postat av: bert

kolla in min blogg vetja! jag har en traktor. Men jag har inte lagt ut en bild på den än..men den e röd och fin!

2008-12-01 @ 12:12:33
URL: http://paul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0