pain

Det här är tredje dagen den här veckan som jag har hafft ont i huvudet. Det är inte sån här vanlig ont som man kan låta gå över av sig själv, nej då, utan den här har varit kvar hela dagen, (alla dessa tre dagar), tills på kvällen när jag kommer hem och har tillgång till en värktablett. Då kan jag inte ta en alvedon heller eftersom dom aldrig och kommer nog aldrig fungera på mig, så jag tar en treo som tack och lov hjälper, ja... tills dagen efter iallafall. och eftersom jag tar värktabletten runt 9 på kvällen och går och lägger mig ungefär runt 11, så är det inre så lång tid innan smärtan försvinner. Varför går den inte över?! det gör så himla ont! Men jag får väll ta en värktablett och ta och lägga mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0