En BOND meny..!

Igår vad jag på bio med ett par kompisar för att se på den nya James Bond filmen, Quantom of Solace (ursäkta stavningen), så när vi hadde köpt biljetterna, varit och ätit etc så stod vi i kö för att köpa popcorn och dricka. Så när det var min tur så sa jag, vad jag tyckte var ganska tydligt, "hej, en BOND meny tack".  Så hon nickar förstående och ler, säger ok och tar fram den minsta jäkla popcorn burken jag någonsin sett, och en pytte liten cola. Jag tittar lite smått oförstående på henne, och då så frågar hon helt plötsligt "Vill du ha en leksak med den?". Jag trodde först att det var något slags sjukt skämt, men hon stog och väntade på att jag skulle svara, så jag sa nej och skrattade med dom andra. Då en av mina kompisar frågade om det där verkligen var en bond meny. Hon tittade på honnom lite smått förvirrad och generad och sa "va? Jaha! Du sa Bond meny! jag trodde att du sa Barn meny!". Jag var SÅ GENERAD!!! Dom andra bara skrattade vilket gorde att jag kände mig som en idiot. Men jag måste erkänna att det var väldigt roligt.
Så var tydliga när ni pratar!


Kommentarer
Postat av: Syster

Hahahah. Kommer ihåg när du kom hem å berättade det här!!! Hysteriskt kul!

2010-05-05 @ 14:32:10
URL: http://nenaispigeon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0