allt är fel..

Den här senaste veckan har bara varit problem. Jag står inte ut längre.. Jag vet inte vad jag ska göra. Det är så mycket jag måste tänka över. Ibland vill jag bara stänga ute allt, mina kompisar, min familj, allt. Bara vara ensam i mitt rum med music på och bara tänka.. men det går så klart inte. Min familj värkar orolig om hur det går i skolan, och värkar tro att jag är någon slags slampa. Dom är arga hela tiden och verkar inte förstå att dom inte helt plötsligt kan börja bry sig så mycket. Dom har nämligen varit uptagna med att hjälpa min syster så att hon ska klara sig, att jag blivit tvungen att försöka ta hand om skolan etc helt själv. Allt värkar bara gå fel, jag kan ju fan inte göra nått rätt. Jag vill bara göra så att allt flörsvinner... men det går ju inte... Jag har så mycket att tänka på just nu att jag inte äns vet vad jag ska skriva längre... så jag tar och slutar här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0