Fan också.

Jaha, såklart  att när saker går smidigt kommer den där veckan som bara e dålig. Den veckan var den här veckan för mig... Min dator med alla mina bilder och musik (jag har fan så många bilder och låtar) krashade pga batteriet. Det är någon slags glapp i batteri sladden eller något. Jag håller också på att få underkänt på vissa ämnen i skolan, jag har varit sjuk. Inget går bra den här veckan. Det har så klart inte bara varit dåliga saker som har hänt men dom överglänser ju det som va bra. Imorgon så har jag bara ämnen som jag inte tycker om. Jag har bild som jag brukade vara bra på och tyckte om men pga läraren sp har mitt intresse bara stupat. Sen efteråt så ska jag och några stycken dra och åka skridskor och sen ska jag och min kompis Tipaow ;) färga håret. Förhopningsvis blir det inte gult eller så, om det blir det får jag väll färga om det mörkt igen. Jaja hoppas hoppas. 
Fan asså Tipaow!  om det här inte går bra XP
Då ska jag Fan TOFFLA dig! :P (xxx)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0