Quit crying your eyes out.

Ganska svårt måste jag påstå. Känns som om jag börjar bli en stammis hos skol kuratorn.. Kul. Borde nog tagit tiden hon hade imorrn, men ska dit nästa vecka i stället. Får se hur det går. Varit en bra helg så det är väll klart att en dag skulle komma och förstöra det. Nej jag vet inte. Orkar nästan inte gå till skolan imorgon, eller alls på hela veckan. Funderar på att ta med mig min målning från bilden hem... Jag gjorde helt fel men om jag tar med den hem så kanske den kan bli klar till nästa vecka. Men men vi får se. Ska i allafall ta med min dator imorgon till skolan så att jag kan jobba med mina saker... Inte för att jag verkligen vill. Utan för att jag måste, och jag har inte presis annat för mig, so why not. Jag ska börja om på min research paper... helt. Nytt ämne och allt. Så bästa att skynda.. Skynda skynda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0