NU FAN HAR JAG DUSHAT!!! Nice.

Har nu mitt bena också. :P men jaja, imorrn blir det klippning!!! :O arent you excited about how its gonna turn out?! ja ä' dä'!!!!! :D OMGAAAAAD!!! Ska ta bild imorrn på lördags outfit så att kära lil-kusin kan se. :3 Woop woop.
GAAAAH Historia prov!!!! :O plugg plugg plugg.. zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :O Jag är ren och fiiin nu. känns jäkligt trevligt. Raka bena får jag göra lördag på dan. XD får vara chewbaka till dess. GRRAAAAAAARRRR *gurgel* XD HAHA myspys med håriga ben! Wow... ett program om stenar eller nått på BBC+ XP fett intresant ju!!! Nej off to bed WOOT WOOT.


Kommentarer
Postat av: Nena

BÄSTA INLÄGGET NÅGONSIN!!!! :D RAAAWRRR, GRRR! Hahah! :D

2010-05-20 @ 10:02:30
URL: http://nenaispigeon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0