Kalmar ♥

Gick upp kl sju idag och efter ungefär 5-6 timmars bilåkande kombinerat sjungande som mer lät som två brunstiga kor, så kom vi äntligen fram till Kalmar. Att förstöra härliga 80-tals låtar så där, Det finns inget bättre. Farmor hade ingen aning om att vi var på väg så vi åkte till affären för att handla mat att laga åt henne. I affären så roade jag och syster oss i leksaks avdelningen där vi hittade sparkcyklar. Åkte runt genom större delen av affären innan vi bestämde oss att krisen kom. Så in på McDonalds som var över vägen. Sen fick vi leta efter mor och far som var borttappade och vad bestämde vi oss för då? Jo TILLBAKS TILL SPARKCYKLARNA så klart.

Men ja, kom fram till farmor och överaskade henne lite grann, speciellt med mitt hår. Sist hon såg mig var jag blond. Sen spelade vi kort och jag vann två gånger av tre. Sen har vi bara ätit och kollat tv. Ganska mysigt. Ska ta en promenad sen med mor och syster. Pappa orkar tydligen inte. Ska nog bli mysigt. Har redan hunnit ta några bilder, men ska självklart ta mer. Det är bäst för tanta-lutta lilla att hon ler. :)

Åker hem imorgon kväll så kommer nog vara hemma runt 11. Det blir kul. Nej Nu ska jag ta en eftermiddags tupplur. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0