Jag vill gråta

Allt känns fel, och det är lättast att skylla det på dig, för att du skulle låta mig, men nästan allt du säger får mig att tvivla och må dåligt. Men ja, allt känns jobbigt just nu. Det känns som om att jag inte klarar någonting. Jag vill vara ensam, för en gångs skull vill jag det. Men ändå inte. Jag satt i parken vid skolan idag, läraren sa att jag fick gå från lektionen. Kunde inte förklara för honnom varför jag inte är klar med research paper än utan att nästan börja gåta. Men ja, så jag satt där... Ett tag så tittade jag bara på alla som njöt i solen, barnen som lekte och allt som hände runt om kring, jag började känna mig ensam. Sen så började jag lägga märke till fåglarna, insekterna, blommorna... de små detaljerna man inte brukar fundera på så mycket. Men jag satt där och såg på och insåg hur vackert allt var, ensamheten började försvinna, men instället kände jag en tomhet. Den har varat dagen ut. Hur ska jag bli av med den? Jag vet inte, men just nu känns det som om du förvärrar saken samtidigt som du hjälper mig. Jag vill prata med dig.. om en del saker. Men jag antar att det får vänta. Eller så kommer jag göra som vanligt och förtrycka det.. jaja men nu måste jag fortsätta med mitt papper..

This used to be my favorite song of all time, used to relate to it, used to make decitions thanks to it. I just love it. I think its one of the most amazing songs i know because of the lyrics. ♥



Kommentarer
Postat av: lamiya

<3<3<3 soundtrack of life <3

2010-05-31 @ 19:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0