hair obsessedness and gulliga bilder.

So fjortis but im cute so its ok. :3



OK yea so ive posted more pictures than text lately. Just havent felt need to write much. But pictures are always good and creates "its own story" so you can probably understand how i feel or think and stuff through pictures :P
Jag är glad idag. :D Trots att min hals gör fan så ont. Men det gör inget. Inte idag. :3 Ska fixa tid hos min otroligt gulliga bög frisör på måndag, så att jag kan bli blond igen :3 Och kort ska det bli. Hoppas bara det blir snyggt XP jag som försökt spara håret långt. Men börjar bli tröttsamt. Nej kort, "busigt" och super blont får det bli ^^
Hittade ur gulliga bilder på mig familjen idag. Ska skanna in några och lägga up tror jag. :3 Dom är så söta!!! Borde skanna in och skriva ut störra på foto papper. :3 Väggen nästa. ^^ Nej ska fortsätta med att titta på tv:n nu :3 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0