Grattis bror. :3

Igår fylldfe brodern 30! Han börjar bli gammal. ELLER?! Ja men anyhow, syster och jag stod och välkomnade folk i typ en och en halv timme på en returang/bar/café. Helt ok. Sen! WOOO! Då fan blev det mat! Woot woot. Fick några cider och en öl som jag delade med kusinen. Ja ölen alltså.. Syster och jag kände oss lite lätt over dressed när vi kom dit. Men fan! Vi va lätt nästan snyggast där yaow!!! ...typ.. Ja, men hade inte på mig det jag planerade men det här va nästan snyggare! was najs!

Vi satte ihop ett snyggt dagis-like kollage åt brodern. Mycket fina bilder från hans yngre dagar. som när han var 15. Asså LOL! borde visa en bild från då!  Men ja, och så kommer hans bästa kompis och har liknande kollage fast från äldre dagar. Va lite roligt.

Senare på kvällen bar det av mot Undici. Like WUUT?! aldrig hört talas om men det va FULL PACKAT! och musik valet.. svensk schlager!!! TAKE ME TO YOUR HEAVEN!!HORLD ON TO A DREAM! och sen... MANBOY MAN BOY YOU CAN CALL ME MAN BOY!!! då fan blv jag glad! synd bara att när den spelades så skulle vi dra vidare (pga av att man inte kunde röra sig där inne). MOT COLLAGE! blev det då. Då ni! då hände något roligt!

Stod i kö och p åväg in så ropar de att de vill se våra leg. Jag har inget leg och syster inget med sig. Brodern pratade med the bouncer och så pekar han direkt på syster och säger utan att helt lägga märke till mig "Hon han ju lika gärna vara 17 och se ut som 25". Så det var altså syster som var problemet och inte jag. Det tyckte vi var hur roligt som helst! Men så ja, runt två så stack vi två hem för att lägga oss. MEn vi hade skit kul!! tyvär hade inte jag min kamera med mig, men kan hoppas att kusinen fick några roliga bilder som hon kän lägga up på sin blogg. Brors syster har tagit en massa bilder så ska nog be om dom. :3

Va kul att träffa stor kusinens flickvän. Hon va hur kul som helst! Vi gillar henne X) så där lagom vrickad :3 Men ja. har varit trög som fan idag pga igår och att jag vaknade runt 11 pga kyrko klockorna. Men jaja what to do. :D

Har varit så glad den senaste veckan. vet inte varför. FETT NICE! ^^ ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0