Frukt...ansvär dag.

Kunde inte sova mycket så vaknade tidigt. sommnade om. Började tidigt så jag försov mig nästan! Like OH MY GAAAD! Måde lite illa när jag vaknade men ignorerade det. Han inte frukort.. so to sum up for now..:
dålig sömn, sen, trött. illa mående och hungrig. :)
Franska nationals 1sta lektionen, presentation 2dra. så var ganska nervös. Ingen bra kombination här nu. Innan presentationen, så gick jag på toa, och vad händer om inte när jag spolar... jo min mobil hoppar ner i toaletten. Woo. Jaja. Den spazzade ganska mycket men började funka efteråt. :)

dålig dag men jag är fortfarande glad. :D trött men glad. :) Woo. Jag vill sova, på dig. du e mjuk XD mmmm soooooft. :P NEJ im hungry!!! NEED FOOOOOD! OMGAAAAD. Ladida. Nej orkar inte mer XP ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0