Day by day.

Eftersom jag hade ett smått breakdown igår, så bestämmde jag att var det bäst att stanna hemma idag. Vaknade tidigt pga av solen som lyste genom persiennerna och gjorde mitt rum ljust som fan. Så runt 9 gick jag upp och åt frukost med systern. Vi satt och kollade på tv tills runt 12 då vi bestämde oss för att göra oss i ordning och gå på promenad med vovven. Så vi stack till 4H gården för att vandra omkring och klappa på djuren. Det var väldigt mysigt och efter en runda så satte vi oss och fikade. Vi var borta sen runt 12 eller så till kl 5. Var hur mysigt som helst. :) ♥

Hittade getter som tog tycke till mig. Dom var hur söta som helst, särskilt shillingarna, och så hittade vi två ponnies, en som såg ut som systern och en som var emo. Satte en blomma i håret på den. Sen när vi skulle gå hem sås fick vi syn på när fåren flyttades till annan betesmark. Det var gulligt.

Vi tog en hel drös med bilder. Så här är några få.





Piggie i petted ^^


Awesome emo pony :3

Fika break. :3 mums.








Yum when i came home ^^ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0