Damn.

Glömde att jag har historia prov på torsdag också.. Psychologin är på rätt väg men inte klar än. måste ladda ner powerpoint, men det gör jag senare, den ska ju inte vara klar förän torsdag. Men det här svenska talet jag måste göra.. Det går inte alls.. Inte essä'n heller. Får vänta tills mamma kommer hem så hon kan hjälpa mig. Nej nu fan. Ush jag vill ut! det är ju soligt ute!

Ok så tills imorrn:
- tal till svenskan.
- Essä om globalization.

Torsdag:
- Presentation om depression.
- historia prov.

GRAWWWRRRR! GAAAH fattar inte talet!!! -.- jävla skiiiiiiit. jaja 4 veckor kvar av skolan. LETS GET TO WORK!!! WOOOOOOOOOO! essä'n ska jag fan i mig bli klar med ändå! here we go. :3 Sen imorgon tror jag att jag stannar i skolan och jobbar med bilden om jag får. vill bli klar med den så fort som möjligt. :)

Kommentarer
Postat av: tips

KRIIIIIIIIGA BRODER !!!!!!!!!!! :D

2010-05-18 @ 16:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0