Back in Stockholm.

Kalmar resan var kort, och det var första gången som det nog har varit dåligt väder där. Ja så igår kväll gorde vi i ordning var vi skulle sova. Pappa på en madrass i garderoben, mamma på soffan, jag och helena delade på en uppblåsbar madrass i vardagsrummet. Jag sommnade tidigt som fan när jag försökte titta på en inspelning av en pjäs (felstavning XP). Sen vaknade jag mitt i natten av att systern min låg och tröck sig mot mig. Så det slutade med att jag sov på kanten av madrassen. Hon vred och vände sig och flyttade sig närmare hela tiden, Tydligen puttade jag bort henne i sömnen genom att trycke min hand i hennes ansikte. Lite roligt tyckte jag. Men ja så gick med vovven på dagen med systern och lekte på lekplatsen vid lilla stranden. Sen in i staden för att hälsa på pappas gamla vän Ernesto som fått ett till barn. Dom värkar ha fullt upp (han har nu 6 barn). Sen gick mammsen, nena och jag till Baronen, en liten galleria kan man väll påstå att det är. Va mysigt.

Har köpt lite saker. Söta söta trosor, en pyjamas och så fick jag två söta ringar av mamma. Allt var hur billigt som helst. :3 Men ja åt lunch med lilla Farmor. Sen bar det hemmåt. Lite mindre bröl på resan hem och mer sovande. 5 timmar ungefär tog det. Mys. Helena låg på min blås i ungefär en timme. Påfrästande. Men jaja, satt och sov på ett underligt sätt på högra sidan av min röv har helt bort dommnad. Men kom hem dushade och nu ska jag jobba på som fan. :3

Bilder från Kalmar Kommer någon annan dag. :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0