19.05.2010. Its strange how i want something for you, when i dont even know whats best for me.

Ja fixat tid hos frissan idag. Skulle göra så jag blir blonde, men måste vänta till efter sommaren. Men klippning blir det iallafall imorgon. Ja.. Talet till svenskan blev inte av idag, men skönt att ha det gjort. Imorgon blir det historia prov och psycology presentation. Gud så trött jag är.. Va uppe till kl 3 imorse och vaknade runt 6. ush. jag behöver sömn. sitter och äter vindruvor och fick två som satt ihop som siamesiska tvillingar. I miss you... :(

Men ja.. fan så trött. Måste jobba på min presentation nu. Vill att det ska vara fredag. Så att lördagan kommer fort som fan, så att vi kan fira Andreas födelse dag. Helt sjukt att han är 30. jag minns när han var 18 och jag var 6 och skulle göra flätor på honnom och hans då långa hår...
"andreas vill du ha vanliga flätor eller snurrflätor?"
"ah, jo vanliga flätor då"
"nä, du får snurrflätor. Jag kan inte göra vanliga flätor."
Vet inte vad jag ska ge honnom i present. Men något ska jag nog komma på innan lördag.

Jag är helt förälskad i låten make me wanna die av the pretty reckless. Den är bara så bra.

You make me wanna die
I'll never be good enough...you make me wanna die
And everything you love...right up in the light
Every time i look inside your eyes...
make me wanna die

Kommentarer
Postat av: Nena

Ge honom en SNURRFLÄTA!!! :D Sjukt bra idé, jag är ett GENI!

2010-05-20 @ 10:03:26
URL: http://nenaispigeon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0