17.05.2010.

Solen lyste idag. Det fick mig att känna som om det finns hopp om nästan allt. Inte så mycket har hänt idag, men solen och värmen lyste upp vardagen, eller ja, min vardag. Idag brydde jag mig inte om mina problem. Hade möte med rektorn som gick bra. Sen åkte jag och systern till Kista och handlade en dress till lördag, då vår bror Andreas fyller 30, han är halvvägs till 60!!!! (HAHAHAH blonde moment. Satt och tänkte, pappa e ju 60 nu... andreas fyller 30... vänta lite nu!!! Pappa var 30 när han fick andreas!!! XD) och ska ha en halv fin middag med... 1,2,3,4...5... Många personer. Måste hitta en present till honnom också (om någon har en idée lämna gärna en komentar). Men ja, vi hittade båda klänningar vi ska ha på oss, och syster min köpte ett par skor också. Mycket tjusiga. :)

Nu sitter Ross och tittar på tv:n. Han tittar verkligen på tv:n. Han är för söt! Jag har verkligen inte tänkt på mycket idag. Har varit hur avslappnande som hälst! :3 vi får se hur det blir imorgon när jag måste jobba på ganska många olika saker till skolan. WOO!

Lilla siri har tydligen valt mig till sin absoluta favorit, vilket är konstigt eftersom barn inte brukar gilla mig. Men kul tror jag. En ordentlig anledning att gå till lekplatsen! :D Ja men tydligen vill hon komma hit igen och sova inne i mitt rum inne hos mig... Suck. Stackarn vet inte vad hon ger sig in på. Jag och mitt URGULLIGA snarkande. XP Jaja men får ta och umgås med henne och ta henne till lekplatsen. :3 Blir kul ^^. Juste igåt morse ringde hon till mig och ville bara prata XD Gulligt!!!

dagens quote:
Mamma: stackars hund, han e för horny. Han har inte fårr para sig en enda gång.
Jag: men kastrera honnom eller para honnom då?
Mamma: men då måste vi ju hitta en tik åt honnom att para sig med.
Helena: HAN KAN GÅ PÅ PARDANS!!!

XD ♥♥♥ Jag gillar min syster!!! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0