16.05.2010. Sick and tired.

Jag börjar bli trött på att lyssna på mina föreldrars tugg om att vi barn alltid kommer först och att det är klart dom ska hjälpa mig. Alltid kommer det någonting som är viktigare, någonting som kommer före mig. Jag brukar aldrig be om hjälp, och när jag gör det, så får jag inte. Jag kan fråga i 3 veckor, men ingenting! Börjar bli jäkligt jobbigt. Dom har inte tid med mig, och dom vill att jag ska bli social och confident, men ändå så stoppar dom mig varje gång jag ska någon stans. Alltid när dom vet att jag ska någonstans så säger dom alltid något som, ska vi gå på bio/ resturang/ mysig hemma kväll etc. Jag behöver hjälp för en gångs skull!! Kan inte pappa sluta skälla på mig och låta mig få hjälp!! Fattar inte varför dom inte fattar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0