15.05.2010. Släktträff :D

Kusinen; lill Karin, hennes man; Anders och söta dotter Siri kom och spenderade dagen med oss. Det var hur mysigt som helst! Åt korv till lunch. (JAG VET TIPPAN KORV!!!) Visade sig att jag och gulliga lilla Siri är lika korv-tokiga båda två. Var kul, jag, hon och systern spelade kort ett tag och sen drog vi alla till gärdet och tittade på asiatiska drakar, sånadär flyg drakar. Sen tog vi en promenad innan blod sockret sjönk för lillen. Så off till ett kafé för att mumsa på gott gott. Då drog hon iväg mig och systern för att leka. Jag hittade en lekpark och vi lekte följa john. Sen hem där vi lekte plocke pinn, twister och kollade på skönheten och odjuret. Middag sen. Gissa vad Siri fick äta? Jo, KORV! mums. Vi andra åt lax. Ush vad min nacke gör ont. Hon satt där ganska mycket idag.  Innan dom åkte lekte vi 3 kurra gömma. Hela idag har varit bra. Men hjälp vad energie detta barn har. Vi är helt utmattade! Så här är några bilder ^^

natti natti♥♥♥


Pappa... ja what can i say. Vi ä' släkt XP

Mamma, pappa, barn :)

Jag ville också bli buren ^^"

Monster Siri till attack!!! :3

So cute when i told them to pose ^^

God i as tired here, while Siri was asking her mom where they were. :3

Kommentarer
Postat av: tips

YEAH NICE KORV!!! :D

lucky cousin...for lunch AND DINNER?!?!?!?! zomg O_o

2010-05-17 @ 20:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0