05.05.2010. Tur att man har Ben&Jerry's glass.

Är sjuk igen! Fan kan man inte få vara frisk i 2 månader?! Nej jobbigt som fan. Alla tror att det är någonting fel på mig. Jag blir sur! Visst jag kanske är depping mer än i vanliga fall men låt mig vara det då! Jag orkar inte. Kanske skulle må bättre om ni lät mig vara. Sluta tjata och låt det passera. Desty längre ni håller på destu längre kommer det fortsätta. Nej idag är ingen bra dag. Vaknade trött som fan. Vet inte varför jag inte sover som jag ska. Har känt mig lättretlig och trött. Ska fan kolla på film. Och sen kanske jobba med research paper. Helena får nog ta och köpa hem en cola och bulle till mig i allafall.. För att hon älskar mig..? och desutmo är hon den ända som inte tjatar hela tiden. Tack och lov. Hon köper hem godis och läsk och håller mig sällskap. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0