Vart medbjuden på en fest jag inte fick gå till på ny år. Så nu sitter jag hemma som vanligt.

Anna skulle på fest hemma hos en kille i min klass. Hon ville att jag skulle med. Detta var det som hon fick som svar när hon frågade om jag fick komma med:

- Är det ok om jag tar med en date? (jk)
- Ja, visst. Bara det inte är någon emo.
- Nej men det är det inte.
- Nej men vad bra. Vem är det?
- Cissi.
- Alltså, det är alderles för mycket folk här och jag tror inte det är någon bra idé om fler kommer.

TOTAL JÄVLA FUCKING DISS!!! Vill slå honnom! Ska nog fan göra det. Om festen inte var i spånga skulle jag fan åka dit och crasha festen. Fy fan vad folk är jävligt jobbiga. Vad fan stör det dom om jag är där bland en massa andra? Jag skulle inte presis märkas. Den här personen har jag haft lite problem med innan men det trodde jag hade gått över. Tydligen inte. Ush! men vet ni vad? Det gör inget. Jag har min glass och snart (hoppas jag) skall ny års presenterna delas ut. Jag får inga i år. Apparently i've been naughty. MEN! Naughty can be nice? Jag är ytterst uttråkad. Kan inte fatta att ALLA jag känner hade planer. Men nu blir det ett nytt år, och det måste ju uppenbarligen betyda en ny start, allt från det gånga året är som bortblåst. Allt ska glömmas och förbättras. Vet ni vad? Ett datum bestämmer inte vad som händer eller hur fort. Det är du själv. Dumma jävla traditioner. Lika gärna göra en tradition av att supa oss fulla och glömma allt som hänt. Låter inte det bra? WOOOOOOO FEST! Nej nu måste hundarna rastas. Så av med klänningen och på med jeansen.

FÖRESTEN!!! jag ser fan så snygg ut denna afton! I'd do me. Just putting it out there. Men inga bilder sorry! Its better live ;3 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0