Suttit och jul pysslat.

Gillar verkligen dagen före jul. Verkligen mysigt tycker jag. Lite senare ska jag och syster färga håret. Kommer nog bli lagom flintis till nästa år. Woop woop! Men hoppas verkligen jag inte blir vit i luggen och ljus gul i nacken. Det skulle inte vara så bra. Syster kanske blir grå. Blir nog lite roligt tycker jag men hon blir nog jävligt förbannad. Våran 60cm julgran är bara för söt. Knappt pyntad alls men den har candycanes och glitter på så jag tycker det är helt ok. :3 IMORGON!!!! kl 13.05 Måsta alla kolla på tv4 (?... eller kanal1) Då visar dom trolltyg i tomteskogen!!!! Älskade den filmen när jag var liten! Så den får jag inte missa! ^^



Nu ska jag mysa vidare i min fiiiiina morgon rock och tofflor ^^ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0