Begravnings dags...

Då var det snart dags att åka i en bil 2-3 timmar för att vara på en begravning. Super kul. Det är dag då snön faller och inte vill sluta. En perfekt dag att kunna vara ute och leka. En dag jag skulle ha kunnat vara med vänner och vara med i jul conserten i skolan. Skulle kunnat le och skratta idag. Men just nu känns det lite tungt. Sitta och åka för att ta ett sista farväl till någon jag inte haft kontakt med. Ska jag sörja? Vad ska jag sörja? Faktumet att hann inte finns mer? Att jag inte kände honnom? Eller att han inte ens riktigt ville ta sig tid att lära känna oss? Jag kanske borde ha åkt dit randomly när jag kunde... Gjort är gjort, och ogjort förblir ogjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0