Ännu en dag som passerat alderles för fort.

Har för mycket att göra käns det som. Hela helgen har jag saker att göra och desutom ska jag träffa maddie medans hon är i sverige. Känns inte bra det här måste jag säga. Idag ska jag jobba från halv 5 till 9-10.30. Sen kommer Maddie och så gör vi oss i ordning för att gå ut. Mor och far får gäster, och syster får roa sig själv. :P Annars har jag det här att göra :/

- personal statement (eng)
- debates(eng)
- debatt artikel (sv)
- Essä (sv)
- science test
- synergy
- Funeral
- buy christmas present(s?)

Annars va igår ganska mysigt. Cafet va ganska dyrt men men. Det var ok. Synd bara att man inte hörde vad alla sa. Decpicable me är nog en av mina favorit filmer. Och nu har jag den på datorn och kan kolla när jag vill. MEN!!!! TIPPAN!!! Nu när jag har flyttat ner får vi ta film kväll med pinoccio! Och nintendo om du hittar det x3 Ska nog springa och snabb dusha ändå. Tar fem min att dusha men 3 timmar för håret att torka. -.- Jaja. Konstigt att jag känner mig helt ok. Men det är ju bara bra. :3 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0