!"#¤% :3

Träffade Ellen igår som sagt. Det var helt ok. Lite trögt, men så är det ju när man inte träffas ofta. Sen bar det hemåt där jag åt innan jag skulle ut med anna en sväng. Det var ganska trevligt även där var det lite trögt och musiken blev bara bra när jag skulle gå. Någon gång under kvällen hade jag tydligen blivit av med plånboken. Lyckat. Fy fan. Alla viktiga saker är ju där i! ID, betalkort, busskort, sen hade jag mitt H&M kulbbkort där i med men ja, den an någon gärna ge mig poäng med. Men FAAAAN säger jag bara. Jag e skit förbannad för jag fattar inte hur den kan ha försvunnit när vi satt ensamma i ett "booth" och vi lämnade ingen oövervakat. Jävla piss! ost MEN! Kortet spärrade vi igår så fort jag kom hem, polisanmälde att min plånbok var borta och ska ringa till baren för att se om de har hittat den. HOPPAS! Annars!! Ska jag idag köpa pulka (för mammas pengar. Min plånbok är faktiskt borta här!!) Sensenare skall jag och Tippan bege oss mot backarna(kullarna) i humlan och låta våra inre barn roa sig. WOOP WOOP! Skall iväg och ta om hålen i öronen som växte igen strax. WOOOOO! ÄNTLIGEN!! Längtar till om 8 veckor då jag kan använda andra örhängen än dom man får av dom. Så off i go to get ready for the day. Tjooooo
BTW! har super najs WHO YOU GONNA CALLL?!?!? GHOST BUSTERS!!! tjock tröja. Visar sen :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0